اطلاعیه پذیرفته شدگان مقطع کاردانی پیوسته

_____________________________________________________________________________________________________

زمانبندی ثبت نام پذیرفته شدگان جدیدالورود مقطع کاردانی پیوسته در يكي از روزهاي شنبه 94/6/28، يكشنبه 94/6/29 و يا دوشنبه 94/6/30 می باشد

مدارك‌ لازم‌ براي‌ ثبت‌ نام‌ از پذيرفته‌شدگان: 

1-تکمیل فرم های ثبت نام از سایت (از اینجا) و چاپ و صدور کد رهگیری جهت ارائه به واحد ثبت نام
2-تکمیل فرم های  سنجش دارای شرایط (از اینجا) و چاپ آن جهت ارائه به واحد ثبت نام

3. اصل‌‌ مدرك ‌‌ديپلم ‌متوسطه ‌‌نظام‌‌جديد يا گواهي‌ ‌موقت‌ ‌پايان ‌‌تحصيلات‌ متوسطه‌ نظام‌جديد در يكي‌ از شاخه‌هاي‌ كاردانش‌ يا فني‌ و حرفه‌اي ‌صادره‌ از محل‌ تحصيل‌ مبني‌ برگذراندن كليه واحدهاي درسي‌ در دوره ‌سه‌ساله‌، كارورزي و كارآموزي حداكثر تا پايان‌ شهريورماه‌ 1394.
4. اصل‌ مدرك‌ ديپلم‌ يا گواهي‌ موقت‌ پايان‌ تحصيلات‌ نظام‌قديم ‌(هنرستان) مبني‌ برگذراندن‌ كليه‌ دروس‌ چهارساله.
5. اصل‌ شناسنامه‌ و دو برگ‌ فتوكپي‌ از تمام‌ صفحات‌ آن.‌
6. 6 قطعه‌ عكس‌ 4×3 تمام‌ رخ‌ تهيه‌ شده‌ درسال‌جاري‌.
7. ارائه رسيد درخواست تاييديه تحصيلي ديپلم به موسسه محل قبولي (درخواست تاييديه تحصيلي از دفاتر پيشخوان دولت مي‌بايست اقدام شود).

8. داوطلبان‌ مرد لازم‌ است‌ مدركي‌ را كه‌ وضعيت‌ نظام‌ وظيفه‌ آنان‌ را با توجه‌ به‌ بند ( 3-3) مندرج‌ در صفحه (2و3) دفترچه‌ راهنماي‌ آزمون‌ دوره‌هاي‌ كارداني‌ نظام‌جديد (دانشگاه فني ‌و حرفه‌اي‌ و مؤسسات آموزش عالي غيرانتفاعي) سال‌ 1394 مشخص‌ كند، ارائه‌ نمايند.
9- داوطلباني كه با سهميه رزمندگان، ايثارگران و يا خانواده شهدا در آزمون پذيرفته‌شده‌اند بايد برابر ضوابط مربوط به استفاده از سهميه‌هاي مذكور به شرح ذيل اقدام نمايند. 
1-9 معرفي‌نامه رسمي از (سازمان بسيج مستضعفين) و يا اداره كل امور اداري وزارت جهاد كشاورزي با امضاء و مهر هر يك از روساي ارگانهاي مذكور كه در آن قيد شده باشد (كه تا قبل از ترم دوم از طريق ارگانهاي ذيربط به مؤسسات ارسال خواهد شد)، داوطلب با توجه به ماده 1و تبصره‌هاي چهارگانه آن در آيين‌نامه اجرايي قانون ايجاد تسهيلات براي ورود رزمندگان و جهادگران داوطلب بسيجي به دانشگاهها و موسسات آموزش عالي و ساير شرايط مندرج در آيين‌نامه مذكور، واجد شرايط استفاده از سهميه رزمندگان مي‌باشد. 
2-9 داوطلباني كه با سهميه ستاد كل نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران (شامل كادر ثابت، پيماني و وظيفه) و يا با سهميه هاي ارگان بنياد شهيد و امور ايثارگران (شامل خانواده شهدا «پدر، مادر، برادر و خواهر»، همسر و فرزندان معظم شهدا و يا مفقودالاثر، جانبازان عزيز ، فرزندان و همسر جانباز 25 درصد به بالا و آزادگان عزيز و فرزندان و همسر آنان) پذيرفته شده اند در زمان ثبت نام، ملزم به ارائه فرم و يا مدركي در رابطه با تائيد سهميه ثبت‌نامي خويش نمي باشند و ملاك عمل براي ثبت نام از آنان همان عنوان درج شده در فايل ارسالي از سوي اين سازمان مي باشد. 




کلیه حقوق سایت متعلق به مؤسسه آموزش عالی علم و فن می باشد