مراسم یادواره شهدای دانشجویی در مؤسسه آموزش عالی علم و فن ارومیه برگزار گردید

_____________________________________________________________________________________________________

در مؤسسه آموزش عالی علم و فن ارومیه مراسم یادواره شهدای دانشجویی با شرکت بیش از 800 نفر از دانشجویان، هیأت مؤسس، اساتید و کارکنان مؤسسه علم و فن و با حضور دیگر مدعوین برگزار گردید.
در این مراسم ابتدا آقای دکتر سید مهدی پسته ای سرپرست مؤسسه ضمن عرض غیر مقدم به مهمانان مدعو و دانشجویان حاضر در سالن در مورد مقام والای شهدای دانشجویی و گرامیداشت این مناسبت مطالبی را بیان کردند ایشان سپس با اشاره به تعداد قابل توجه دانشجویان بسیجی مؤسسه آموزش عالی علم و فن اظهار نمودند دانشجویان بسیجی همواره پاسدار ارزشهای والای شهدای دانشجویی بوده و امروز نیز با حضور فعال خود در سنگر علم و دانش و فناوری و همچنین حوزه فرهنگی مجاهدت می کنند.
وی در پایان از کلیه همکاران حوزه فرهنگی مؤسسه و بسیج دانشجویی که در برپایی این مراسم تلاش نموده بودند تشکر و قدردانی نمود.
در این مراسم امیر سرتیپ غلامحسین دربندی "همرزم شهید صیاد شیرازی" با بیانات شیوا و تأثیرگذار و با ذکر چند خاطره از دوران هشت سال دفاع مقدس و شهدای جنگ تحمیلی دلها را به یاد شهدایی انداخت که با ایثار جانشان امنیت و آرامش را برای ایران اسلامی به یادگار گذاشتند روحشان شاد و یادشان گرامی باد.
همرزم شهید صیاد شیرازی افزود: روحیة ایثارگر بسیجیان را نشأت گرفته از عاشورای اباعبدالله الحسین (ع) دانسته و افزودند این روحیه ایثارگری و فرهنگ شهادت طلبی منحصر به کشور عزیز ایران اسلامی بوده و در هیچ جای دنیا اینچنین گذشت و ایثار وجود ندارد.
گفتنی است، قرائت شعر و متن ادبی مرتبط با یادواره شهدا، مداحی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و پخش چند نماهنگ و پذیرایی از برنامه های جانبی این یادواره بود.
سرپرست مؤسسه در پایان مراسم لوح سپاسی به رسم یاد بود به امیر سرتیپ دربندی تقدیم نمودند و مراسم با دعای فرج و صلواتی بر محمد و آل محمد (ص) پایان پذیرفت.




کلیه حقوق سایت متعلق به مؤسسه آموزش عالی علم و فن می باشد