جناب آقای دکتر حجت بابای کیا به عنوان سرپرست جدید موسسه منصوب شد.ادامه مطلب.....

_____________________________________________________________________________________________________

با عرض سلام و آرزوی توفیق برای اعضای محترم: هیأت مؤسس، همکاران هیأت علمی، کارمندان، اساتید و دانشجویان مؤسسه علم و فن ارومیه، از اینکه فرصتی جهت خدمت به جامعه ی دانشگاهی نصیب اینجانب شده است خداوند را شاکرم و امیدوارم با توکل به ایزدمنّان و تلاش گروهی بتوانیم به اهداف عالی مؤسسه (رشد علمی و توسعه کمّی و کیفی ) نایل آییم .

البته این مهم جز در سایه ی همکاری و همراهی همه اعضای محترم مجموعه محقق نخواهد شد. لذا از اساتید،  همکاران و دانشجویان گرامی انتظار دارد با تحلیل درست از وضعیت موجود و مورد مداقه قرار دادن ابعاد علمی، آموزشی  و فرهنگی مؤسسه و پیشنهاد ها و انتقادهای سازنده خود مجموعه را جهت رسیدن به این هدف بزرگ یاری نمایند.

لازم می دانم دو نکته را یادآور شوم که همواره در مؤسسه حائز اهمیت است: یکی حفظ حیات مؤسسه است که به دانش، مهارت، تلاش صادقانه و با انگیزه پرسنل بستگی دارد.دیگری افزایش خلاقیت، اثر بخشی  و کارآیی منابع انسانی است که همه ما باید در این راستا همدل و همراه باشیم.

بدیهی است که پرورش احساس خود کار آمدی، تعهد و خود کنترلی در رشد و توسعه و تعالی جامعه ی اسلامی و انقلابی از عوامل مؤثر و اساسی بشمار می روند. آنچه در این دوره از عمر پر برکت مؤسسه باید مد نظر همه ی همکاران و تصمیم سازان مؤسسه باشد این است که ضرورت دارد یک چشم انداز منطقی میان مدت و طولانی مدت برای مؤسسه تدوین و تبیین شده و برنامه مطروحه با نظارت و ارزیابی مستمر پیگیری شود. ان شاءا

در پایان از زحمات بی دریغ جناب آقای دکتر پسته ای و اعضای محترم هیأت مؤسس و سایر همکاران که با تلاش های شبانه روزی موجبات رشد و ترقی مؤسسه را فرهم نموده اند کمال تشکر و قدردانی را دارم .

                                                                                                                      و من ا... التوفیق

                                                                                                                      «حجت بابایی کیا»




کلیه حقوق سایت متعلق به مؤسسه آموزش عالی علم و فن می باشد